2010. augusztus 12., csütörtök

Uszoda és konci nézés*-*

Amint tegnap ígértem leírom, hogy mi volt az uszodában. Fél egykor Lilye és én elindultunk a Tenshi-chanhoz és onnan mentünk az uszodába. Azt hittem mélyebb a víz, bár mikor utoljára voltam még nem voltam ilyen magas, szóval...Tenshi-channal megöltük egymást, szó szerint gyilkoltuk egymást. xD De nagyon jó volt. Hazafelé jövet mint a vert sereg körülbelül úgy néztünk ki. Végre itthon. Én nagyon éhes voltam, szóval ebédeltem. Azután leültem gépezni, de nem sokat tudtam, mert Lilye akart jönni a géphez. Én addig TV-t néztem, rosszul tettem. VIVÁ-t néztem és mivel én nem nagyon vagyok oda Justin Bieber-ért ennek örömére az ő száma ment. a Somebody To Love című szám. Aminek egyszer sem néztem még végig a klipjét. De, most egy fene megnéztem és első látásra szerelem volt. Az a szám nagyon megtetszett, most is azt hallgatom, nagyon jó nekem nagyon tetszik. Megmutatom a vidit. Dozou~



Tök jó ez az ázsiai beütés, nekem tök tetszik. Holnap folytaom.

Chu chuu~: Raina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése