2010. augusztus 7., szombat

Tegoshi Yuya - YOU world is yours

Ismét egy áldozatot hoztam. Mivel a múltkor egy Thai formáció volt ezért most egy Japánt hoztam. Ez nem igazából egy együttes, hanem egy együttes tagja. Na, de nem is húzom tovább. Tegoshi Yuya - YOU world is yours. Tegoshi a NewS banda egyik tagja. Én már voltam annak idején nagy fanjuk is szóval, így elég könnyű volt. Tegoshinak olyan elbűvölő dallamos hangja van, én nagyon szeretem őt. A magyar felirata is nagyon jó, elgondolkodtató vagy hogy is mondjam. Mivel ez egy live nem olyan jól kivehető, hogy miről szól, de azért nagyon jó. Dozou~



A magyar feliratért: http://azsiaizene.gportal.hu

2 megjegyzés:

  1. Megint meghallgattam, és megint a sírás határán vagyok. Főleg, hogy a magyar szövege lebeg előttem. Ennél jobb számot nem is írhatott volna.

    ŐT CSAK SZERETNI LEHET!

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, tudjuk, te fordítottad. :)
    Amúgy tényleg nagyon szép ez a szám.
    Thx a komi <3

    VálaszTörlés