2010. augusztus 14., szombat

Pótólás...

Gomene minna :S Nagyon nem így terveztem a hétvégémet meg stb.-it. De, mivel csütörtökön Lilye zaklatott ezért el kellet jönnöm. Pénteken a netre rá sem néztem, filmet néztem vagyis inkább,nem tom valamit csináltam, hogy mit, nem lényeg. Aztán péntek este hat óra körül "este xD" Lilye benyögi nekem, hogy discoba akar menni...De örülök neki mikor hirtelen akar tőlem mindent. Jó és akkor körbetelefonáltam mindent, hogy hol van olyan disco ahol ázsiai zene megy? Aztán Ayumu mondott ilyen neve nincs nem tom mit, nem is tom hol...Nem lényeg. Szóval én még péntek este "este xD" hat órakkor elkezdtem készülődni mert drága tesóm discoba akar menni. Azt az akaratos mindenit. hihi~ Aztán sikeresen nyolc órakor buszra szálltunk azt lementünk abba a neve nincs discoba. Szóval nem voltak sokan, de nem is csak mi voltunk, szal ilyen pont jó. Az mit jelent? Nem lényeg. Tök jó zene ment meg minden, el voltunk, na aztán haza estünk úgy tizenkettő körül. Másnap reggel Lilye ment barátnőjéhez, engem meg apu hajnalok hajnalán, háromnegyed kilenckor felébresztett. Szörnyű, mi? Kész trauma. Jó nagy nehezen kinyitottam a szemem aztán bekapcsoltam a televíziót, hogy mi megy benne...Aztán kilyukadtam a Disney Channal-nél vagy minek hívják-nál és azt a Benne vagyok a bandában-t néztem. Haver xD Tök bezsibbadt a burám tőle, reggel. Az a sori kész, nagyon nagy. Fárasztó a fazon. Jó,oké, ne húzzuk annyira el. Anyáék hazajöttek a vásárlásból és én még pizsiben, anya bejelenti, hogy készülődjek mert megyünk mamához. Tök jó, hogy én erről nem tudok semmit...Mint mindig. Nagyban elindultunk kutyástól mindenestől hát ott voltunk úgy legalább nyolcig. De a visszafelé út volt a legjobb, apával buliztunk a kocsiban, zene maxin tök jó volt. Aztán meg itthon, szóval eléggé el voltam foglalva. Holnap már nagyon remélem, hogy sehova nem megyünk. Jaj a jó hírt meg kihagytam. YAMATO 8. rész, wíííí. Meg míg lejön addig 10 dolog amit utálok benned-et fogok nézni az már biztos. Az a sori nagyon jó,imádom. Bár én mit nem?^^ Koncit néztem csütörtökön és kész vagyok, Siwon amit művel az már szexuális zaklatás.*-* Nem baj, meg minden, de legalább már, ne egy élő valamin...Szóval elég érdekes volt. Donghae maci hozta a formáját, mint mindig. Én azokat a jeleneteket szeretem mikor Eunhyuk-kal hülyéskednek *elvetemült Eunhyuk és Donghae fan :P* Sajnos ez van, ezt kell szeretni sprite~ Rájöttem, hogy én egy számban csak a rapp részeket szeretem, de ez csak azóta van mióta Eunhyuk is.^^ Oké, ez most tényleg érdekes volt...Nos hát igen. Szó szerinte le lettem cseszve, hogy miért nem frissítettem az egyik oldin? Hát basszus nekem is van életem egyszerre három oldalt elég nehéz csinálni, elhihetitek. Oké, sokat ülök a gép előtt, de akkor is nem midig azért ülök előtte, mert éppen itt kell frissíteni. Ez most egy kicsit felhúzott, de nem érdekel meg lesz csinálva, nem kell cseszegetni, meg mi a francnak annyi dizi egy hónapban? Nem elég egy? Ha nincs ihlet, akkor nem tok miről, olyan nehéz ezt felfogni? Nem hiszem...Hoztam egy vidit, ami nem igazán ázsiához kapcsolódik, hanem ODAÁT láw~ De itt Jensen olyan édes, meg el van magával xD Dozou~



Gyereke, halljátok, hogy ez mekkora, én szakadtam, cool~

Ennyi lettem volna mára. Bye.^^

Chu chuu~: Raina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése