2010. augusztus 11., szerda

Képkereső és video néző délután

A mai reggelem nem volt valami eget verő, de én mennyire nem akartam fel kelni háromnegyed kilenckor...De kénytelen voltam mivel csak annyit halottam, hogy drága kiskutyám Ryuu becsattog a szobámba. Örültem volna, ha csak ennyi lett volna, de ő mindenáron felakart ébreszteni és ekkor nem kellet volna megfordulnom...Hogy miért? Ryuu-ról azt kell tudni, hogy neki elmaradhatatlan a reggeli puszi és gondolom, hogy annyira, de annyira zavarta, hogy én alszom. Kénytelen volt puszit adni, szóval "Jó kutyanyálas reggelt". Délelőtt anyával és Lilye-vel a Jogi egyetemet tanulmányoztuk, bár engem annyira nem érdekelt szóval elkezdtem zenét hallgatni. Mikor anya elment dolgozni akkor Lilye nekiállt készülődni mert osztálytalálkozóra ment. Na, szóval Lilye elment és akkor kettesben maradtunk Ryuu-val. Bár Ryuu annyira nem volt oda értem, mert ő úgy döntött, hogy elmegy aludni. És én akkor géphez ültem. Töviről hegyire átnéztem mindent és elkezdtem unatkozni. Ami nálam sosem jó. És akkor elkezdtem képeket keresni, hát igen khöm találtam egy pár érdekes képet is...De ezt hamar meguntam. És ekkor elkezdtem videokat nézni, amit kísért egy két sikítás is, de ez nálam megszokott. Na, de ezt is meguntam és akkor elkezdtem fordítani, de ott meg mindig megakadtam szóval erről is lemondtam. Megnéztem ki van fenn msn-en, de senki. Kimentem csináltam pattogatott kukoricát és leültem Odaátot nézni, mivel elég le vagyok maradva benne. Aszem felénél sem tartottam, mikor Erina ír msn-en, jó beszélgettünk közben Odaátot néztem. Aztán jött Miyako, vele is beszélgettem, bár vele nem sokat mert szerintem ő is hozta a formáját és nem volt ideje írni. Befejeztem az Odaátot, hát elég érdekes volt szóval így az egészet ahogy van nem értettem. De, nem baj vannak ilyen részek amik kicsit furák. Rávettem magam, hogy ha már itt vagyok akkor kezdjek el YAMATO-T nézni, de az animét, mert a doramát még nem fordították le, bár mondjuk a hatodik és a hetedik részt egymáskövetően elég gyorsan megcsinálták, szóval senki nem panaszkodhat. És most itt vagyok, nem volt túl érdekes a mai nap, igaz? Szerintem se. Holnap megyünk uszodába Lilye-vel meg Tenshi-chan-nal. Tök jó lesz, alig várom. Videot most nem hoztam pedig lenne, de majd holnap mikor leírom az uszodai élményemet xD Képet sem hoztam, majd holnap ígérem mindenből lesz bőven, lehet, hogy olyan bejegyzést írok mint tegnap előtt. Bár ezzel szemben vannak kételyeim. De, majd meglátjuk. Na, akkor holnap jelentkezem. Mindenki legyen jó!

Oyasumi nasai!~
Chu chuu: Raina^^

U.I: Kihagytam, hogy arculatot váltottam, komiba please, hogy milyen. THX*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése