2010. augusztus 9., hétfő

Túl csendes nyári nap, de azért el voltam ^^

Ma nem hoztam vidit mert úgy voltam vele, hogy minek, ráérek majd máskor, de nem ma. Pont ez az, hogy mit csinálok ma...Semmit! Az ég világon semmi jót nem csináltam. Tudjátok mekkora trauma ez nekem?? Hm? Nem is sejtitek. Ültem és néztem bambán előre..Ahjs, olyan uncsi volt, mondom végre kéne vmi izgiset csinálni. Ja, persze, de mit? Eközben míg törtem a drága kis bucimat, Erinával és Miyakoval komoly dolgokról beszélgettem msn-en. Halál izgi. De, tényleg. xD Kis idő elteltével, ha drámaiak akarunk maradni, ami nem nagyon megy nekem...ez van sprite~ Szóval az idő nem lényeg, eszembe jutott mit kéne csinálni. Nézzünk Doramát. Jó oké ez mind szép és jó, csak mit? Végül kilyukadtam annál amit nem nagyon szerettem volna. Felkiáltottam, nézzünk YAMATO-t. Na, igen és itt ástam meg a sírom. Miért? Nos, hát az a Dorama nem tesz jót nekem, bedilizek tőle. De, ez most nem nagyon érdekelt csak csináljak végre valamit. Jó, oké elkezdtem tölteni, addig elmentem, már mint nem szó szerint csak ugrándoztam egy kicsit a lakásban meg a szokásos hülyeséget nyomtam, de ez már nálam megszokott, kérdezzétek csak meg Lily-et. Ő aztán tudja tanúsítani. Szóval ugorjunk egy kicsit előre az időben. Lejött a YAMATO. Jó, oké elkezdtem nézni. Hát, igen nem tetszett az eleje. Aztán mikor Ranmaru félmeztelenül feküdt a fehér selyem takarós ágyba [Látjátok én ilyeneket is kielemezek] akkor nálam elszakadt a cérna és akkorát visítottam. Jobb, hogy senki nem hallotta...Nagyon brutál volt. Sikeresen megnyugtattam magam. Folytatódik a film. Nem is volt probléma addig míg Kyohei meg Takenaga félmeztelenre nem vetkőzött és a jakuzziban verekedtek, de csak úgy barátságból. Ilyen Arthurosan oldalra fordítottam a fejem és megkérdeztem "-Ezek normálisak?". Ha ez nem is lett volna elég akkor Yukinojo és Ranmaru is félmeztelenre vetkőzött és mentek utánuk. Én ezt már komolyan nem hiszem el. Ez a pasi meg akar ölni című gondolat támadt a fejemben...Jó oké ismét megnyugodtam. De, ez még semmi nem volt. A nagy hancúrozásban elfáradtak a fiúk  hihi~ És most jött a nagy finálé. A négy kawaii idol egymás mellett feküdt a földön félmeztelenül. Nekem ez már sok volt, itt már nem használt a visítás sem. Felálltam jártam a szobában a köröket és nyugtattam magam. Eszembe jutott amit mielöt elindítottam volna a letöltést, hogy meghülyülök tőle. Hát, igen ezt a hatást váltja ki. Én megmondtam, hogy ne nézzem, de én sose hallgatok magamra, ilyen helyzetben. Ne, de amiért folyamatosan Ranmarut emlegetem rakok be egy képet róla. Dozou~
Hát, igen ő Ranmaru, eredeti nevén: Miyao Shuntaro. Hát nem szívdöglesztő pasi? Szerintem nagyon is az. De, ha már a képeknél tartunk akkor lássuk csak mit találtam még...Hoppá! Sakurai Sho drága a kelleténél többet mutat magából a kövi képeken.


Itt az utolsó képen olyan Yoochunos feje van, a többin nem csak ezen az egyen.


És itt a sor vége. Drága Sho fiam kawaii meg minden, de ez azért egy kicsit sok volt szerintem. Bár ha én egy nagyon elvetemült Sho rajongó lennék tuti óriás poszterben nyomtatnám ki...De mivel nem vagyok az bármennyire szeretnék is nem fogom kinyomtatni. Szóval jah, ez van sprite~
Térjünk át Koreához. Lee Donghae drágaságom kiskutyója nagyon kawaii itt is egy kép róla. Dozou~
Ez a kutya majdnem olyan kawaii mint én xD Eltúloztam egy kicsit, igaz? Tudom, de ez van akinek elég sok az egoja vagyis ahogy én hívom, egészséges önbizalma van. Nincs mit tenni ellen, az orvos se tud segíteni. Annak idején ezt én is elkaptam valahonnan. Ismét ez van sprite~
Na és akkor most nézzünk egy kis tudnivalót rólam:
BIO:
- név: B.Csilla
- bece: Raina~Süni~LuLu [Süninek csak anya hívhat] [LuLunak meg csak Tenshi-chan]
- született: 1997. június. 3. (vagyis 13 éves vagyok)
- születési hely: Budapest
- lakhely: Budapest alatt (semmi közöd hozzá, ha megmondom akkor meg itt fogsz engem zaklatni thx, de nem)
- iskola: Weöres Sándor Általános Iskola
- elérhetőség: e-mail cím? Azt most bocsi de, nem de ha annyira kell akkor írj komit azt kapsz.
SZERETEM:
- Ázsia 4ever
- DongHae & Eunhyuk & Miyao Shuntaro
- you~
- Tenshi-chan & Miyako & Erina & Asuka...stb a többiekre most pillanat nincs időm miiane
- Ryuu cukikámat^^
- nagy nyalóka *-*
UTÁLOM:
- Ha valaki csak azért szereti az Ázsiaiakat mert "cukik" a zenéjüket meg leszarják.
- Okosabb akar nálam valaki lenni, ami persze fizikai képtelenség...*ego*
- Antit, Misit, Dávidot...hogy miért? most inkább nem részletezném...
- Az ofőm!
Túl sok mindent nem utálok ami persze szerintem elég jó^^
Szóval most amit itt leírtam ez a valóság, de azért ne úgy gondoljatok rám mint egy ribire mert nem vok az ez a pozíció maradjon meg bizonyos embereknek...Amúgy meg mások szerint tök jó fej vagyok szóval ez is egy pozitívum az életemben, igaz? *-*
Leírtam a leírni valót, máskor majd nem fogok ilyen regényeket írni majd csak ha nagyon ráérek ami szerintem nem lesz nagyon sűrűn. Míg újra jelentkezem, addig legyetek jók! ^^

Chu~ Raina^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése