2010. augusztus 10., kedd

Bejártam a várost a lábam leszakadt....

A mai nap nem telt unalmasan azt hiszem. Delelőt Tenshi-channál voltam, nyomtuk a hülyeséget szokás szerint. xD Mert, hogy én mikor nem?  Négy órakor elindultam haza Tenshi-chantól és összefutottam Ichi-vel. Vele is milyen régen találkoztam. Na, akkor vele is elkezdtem trécselni, megy az idő rendesen...Ichi felajánlotta, hogy ne csak ketten mászkáljunk hanem hívjuk el Retasu-chant is. Így is történt most már hárman jártuk a lakótelepet. Felajánlottam, hogy menjünk be a városba. Oké, mindenki belement, mentünk a városba. Bejártuk az egész várost töviről hegyire, azt hittem leszakad a lábam, pedig a mi városunk nem nagy, de tényleg. És az egészet bejártuk. Én mondtam nekik, ha nekem haza is sétálnom kell akkor kidöglök. És akkor Isten segített rajtam. Pont jött a busz és felszálltunk rá, de az már csak részlet kérdése volt, hogy a buszmegállóból még haza kellet gyalogolni, de megérte. hihi~ És végre itthon! Amint géphez értem és felmentem msn-re, nézem ki van fenn...SENKI! Ilyen se volt még. Kár, volt elkiabálni. Erina megjött. Nem sokkal később Miyako is. Két perccel Miyako után Asuka is megjött. Összegyűlt a család érzésem támadt. Asuka a fordítását mutatta, ami szerintem fantasztikus lett és a szám is nagyon tetszik. Én Asuka fordításait imádom, mert olyan jó szám választásai vannak. Nagyon tetszenek. És amint tegnap mondtam hozok egy vidit. Ha már úgyis Asuka fordítását emlegettem akkor bemutatom ezt a számot nektek. Ennek a számnak MV-je van, de az is nagyon jó csak nem tudtam, hogy mi lesz a sráccal, de Asuka azt mondta, hogy öngyilkos lesz mert azt hitte, hogy a barátnője meghalt. Amúgy én is azt hittem. De, nem. Még mindig kiráz a hideg, ha hallom, nagyon jó. És a srác is helyes, ami most a legkevésbé fontos, de nekem ez is az. De, mielőtt mutatnám a vidit, itt egy kép az énekesről.

Hát, ja helyes. Jó a haja, tetszik. Na, de most ne az énekest elemezzük, hanem a klipet, mert az a fontos, nem de? Dozou~




Hát, igen ez a szám nagyon szép.

A magyar feliratért: http://azsiaizene.gportal.hu

De míg nézelődtem találtam egy kínai együttest a nevük F4, tök tetszenek, azt hiszem szedek le tőlük zenéket. Nem mostanság alapultak, de nagyon jó zenéjük van. Itt is egy szám a "Meteor Rain" Dozou~



Itt is a sor vége, igazán nem panaszkodhattok mert képet, két videot is hoztam. De, mára ennyi lenne, majd jelentkezem még.

Chu chuu~: Raina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése