2010. augusztus 20., péntek

Summer Fest

Egyre kevesebb időm jut a gép elé ezért, így kisebb csúszások vannak. Sorry. Szerdán semmi extra nem volt. Tegnap voltunk kinn Summer Festen, de én csak azért akartam ki menni mert Dél.Koreai-ak is fellépnek. De, sikeresen lemaradtam róluk. :( DE, apával oda mentünk egy asztalhoz ahol mindenféle ilyen Ázsiai eladó dolog volt,természetesen Ázsiaiakkal. <3 Először egye autogrammot kaptam vagy minek mondják...Bár én nem tartom annak. Dozou~
Nem hiszem, hogy sok látszik belőle, de ezt írta. "Csilla (bár hangul írta a nevem) köszönöm neked, ezt a felejthetetlen napot." Olyan kawaii <3
Másodjára egy fénykép készült.
Nem a legjobb kép, de nekem mégis sokat jelent...Mondtam már, hogy imádom a Koreaiakat? Nem? Most mondom.
Harmadjára készült egy kép. Vajon honnan tanulom, hogy állandóan peacet mutatok? X"D
Amúgy olyan cuki volt ez a lány...xD
A negyedik az egy elég hosszadalmas dolog volt, mert apa nem tudta, hogy hogyan kezelje a telefonomat. xD Aztán a végén Aeri (úgy hívták a lányt) megoldotta. Ő fényképezett. Bár, nem a legjobb minőség, de sokat jelent. És még egy aláírást is adott.
Tökre jól összehaverkodtam vele. :) Nagyon kedves volt. De, mikor koreaiul köszöntem meg a képet, eléggé meglepődött... Nem csoda, nem sok olyan ember mászkál az utcán aki koreaiul beszél...X"D Én sem mondhatnám igazán beszélésnek azt a pár szavat amit tudok, de akkor is, jól esett, hogy kicsit beszélhettem. Bár, ki ne tennék? Én meg tettem....Oké, abbahagytam. Holnap vagy holnap után jövök. Legyetek jók!

Bye Bye.

Chu chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése