2010. augusztus 29., vasárnap

Mi is történt?

Nos, hol is kezdjem...Befejeztem a fanfictionom és egy másikat is írtam, az is kész van. Végig néztem a YAMATO-t. Az a sori nagyon nagy. Tegnap a Megasztár és az X-Faktor között rodeóztam. De nem nagyon tudtam sokáig nézni, mert nagyon fájt a derekam. Mivel szépen becsípődött nagy takarítás közben. Szóval jah, van ilyen...Délelőtt Ryuu-val játszottam. Kimentünk a mezőre és a szénabálákat összetoltam és azon ugráltattam. Jól elvoltunk. Aztán hazamentünk. Ebédeltünk és a számítógép előtt kötöttem ki. Elkezdtem nézni a Hello Baby-t. Ezek a SHINee-os fiúk haláliak. Taemin egy cukorbogár. Key meg egy szívdöglesztő állat. A többiekről meg ne is beszéljünk... Nagyon szeretem őket. Megérkezett a routerünk is. Csak még nincs beüzemelve. Tenshi-chan-nal is találkoztam. Miyako tegnap mondja. Nem akarsz frissíteni az oldin mielőtt elkezdődik a suli? Mondom neki, mégis mivel? Ha megmondja mivel frisselek én. Fagyit is ettem ma. Hajam is le lesz vágva. Olyan lesz mint Taemin-nak majd rakok fel képet. De anyum csak este felé ér rá szóval, addig várnom kell. Olvastam ma elég érdekes dolgokat is. nem is tudom mit mondjak arra. Voltam ma Miroku-kun-nál is. Van neki a macskája. Genki a neve *magyarul Füge, de én japánosítok*. Tök cuki meg minden, de enyhén összekarmolta a kezem. Kis picike és karmol orrba szájba *ne szó szerint értelmezd*. Ez az időjárás megbolondít. Egyszer hol elmegy, hol kisüt ez a nap. Odaátot néztem este a TV6-on. Nem volt vmi fényűző azt el is kapcsoltam. A tankönyvek kriminálisak. Főleg a nyelvtan. *Pfúj* Rühellem a sulit. Bár amikor a tanárok betegek akkor jó, mert nincs tanítás. Szerdán kezdődik ='( Vissza sírom azokat a szép napokat az óvodában. Soha nem akartam délután aludni, de most meg tanulás helyett inkább azt csinálnám. Vizsgám volt német-ből 25.-én. Átmentem mint mindig. Nem is értem miért csinálják ezt. Miért kell felmérni a tudásunkat? Minden év elején vagyis inkább nyári szünetben. 5-ös voltam németből év végén, nem elég az nekik? Úgy látszik nem... És ez még két évig el kell játszani. Kriminális. Nem is értem. Odaátot töltök. Jó sori, nézzétek meg. Bár este nem ajánlom, mert van olyan rész benne ami nappal is khöm, olyan... Bár most kezd egy kicsit uncsi lenni, semmi humor nincs benne. =(  Meg 10 dolog ami utálok benned, annak sincs új része feliratozva szal nem tom mit csinálnak. Alszanak? Lehet. De már kicsit unom, hogy senki nem frissít semmiből. *szip*  Majd még jelentkezem.

Bye bye

Chu chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése