2010. szeptember 28., kedd

Phineas and Ferb xD

Ülök az asztalnál megy a televízió. A Disney cs. aszem nekem nem kéne ezt nézni, mert megfertőzik, mint az ATV-n az a Többet ésszel. xD Amúgy mama már jól van, ma műtötték. Szóval már jól van. Hála az égnek. Ma suliban ismét elvoltunk aszem jah. Könyvet írunk. xD Vagyis csak én, és kb egy 5-6 soros történet, de nagyon morbid és jah. Le írom.:

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy Béla és egy Géza. Egy este Béla felcsinálta Gézát. Másnap Gézából kijött egy gyerek féleségű. Ő lett Jenő. Jenőnek lett egy barátnője Dezső. Dezső és Jenő nagyon összemelegedtek, de ezt Béláék nem nézték jó szemmel, hogy a gyerekük is meleg lett. Ezért Jenő wc kefével támadt neki Bélának. Béla véres halált halt. Jenő Gézát életben hagyta, mert mégis csak az anyja. Lemészárolta az egész falut. És boldogan éltek míg le nem mészárolták az egész világot.
Itt a vége kussol vele. xD

Ez volt a kis alkotásom. Jó lett, mi? xD Nagyon nagy. Szereplők:
Béla: Márk
Jenő: Anti
Dezső: Petra
Géza: Betti
Narrátor: Csilla (vagyis én)

Annyira szomcsi vagyok, hogy Miyakoval nem tudok beszélni. :( De ma is haza jöttem elkezdtem tv-t nézni aztán bealudtam. Fel keltem, átmentem Lilyehez és ittam teát. Aztán anyáék haza jöttek. Elkezdtem írni a leckét. Vacsi, aztán Lilyevel kutyát mentünk sétáltatni. Feljöttünk Showder Klubot néztünk. Lilye elment pancsizni aztán én is. Beszedtem a gyógyszert és itt kötöttem ki. Ettem epres joghurtot. :P Kb. ennyiből állt a napom elég uncsi. Szombatom remélem úgy alakul, hogy Miyakoval tudok beszélni, mert már nagyon hiányzik...

Most aszem megyek.
Oyasumi nasai!
Jane! <3
MIYAKO Saranghany! <3

Chu chuu.: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése