2010. szeptember 6., hétfő

Jó sok minden

Hát nem is tudom, miről írjak...Ma reggel felébredtem arra, hogy anya főz, mert a konyha pont a szobám mellett van. Hát nem volt mit tenni, felkászálódtam. Átmentem tesómhoz. Ő pont fénymásolt valami hivatalos papírokat. Felöltöztem rendbe raktam az ágyam és felporszívóztam. Utána bekapcsoltam a laptopot és elkezdtem nézni, hogy kit mit merre és hogyan csinált. Találtam egy fansub csapatot ami nem is igazán csapat hanem egy tagból áll. Ő is ilyen blogszerűen frissít. És Budapesti. Írt egy boltról ahol ilyen Japán dolgokat árulnak. És mit találtam? KAT-TUN-os bögrét. Amikor megláttam felvisítottam. X"D Vannak ilyen húzásaim azt hiszem. Ma azért nem mentem suliba, mert tegnap meg tegnap előtt búcsú volt. De holnap már teljes gőzzel tanulás. Ennek nem igazán örülök. De remélem, hogy őszi szünetben jöhet Miyako, mert akk bejárjuk egész Budapestet. Csak nem tudom, hogy hogyan jutunk el oda...xD Hát ja. Majd kiderül. Majd hamarosan is írok, de most nem tom mi megy a tv-ben és kivi vok rá. Sayonara Minna-san!

Chu chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése