2010. szeptember 6., hétfő

HELLO

Megint én vagyok. Unatkozom Sorry! Mindenki a suliban ül én meg itt. Tök uncsi...Képeket kerestem. És találtam Uedáról egy nagyon sexy képet :P
Kjaaaaaa *nyáladzik* Imádom ezt a pasit...Annyira szép. Nem, nem helyes, mert az mondjuk Donghae...Ő szép!

Most épp a Princess Princess D-t töltöm. Úúúú az a sori mekkora...No Comment. Mindenkinek nagyon ajánlom aki röhögni akar. De ezzel is úgy leszek mint mondjuk a....Most nem jut eszembe semmi dorama, de ha eszembe jut mondom.

Selejtezni kéne a gépen, de olyan lusta vagyok hozzá...Tegnap néztem egy vidit youtun és megláttam a Teamint. Eszembe jutott, hogy az a Star King nekem ki van írva valahol DVD-re. Gyors megnéztem azt a részt. Igen Teamin cuki. Meg Minho is avval a hosszú hajával. Igen vannak ilyen érdekes dolgaim. Nos most megyek, mert lejött a film. Sayonara

Chu chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése