2010. szeptember 18., szombat

*________________________*

Nem vagyok olyan fényesen ám. 3 hete járok suliba és már utálom. Ofő egyszer meggyilkolom. Most nem részletezném, hogy miért. Nagyon régen írtam és sajnálom, de annyira nincs erőm hozzá. Most elég boldog vagyok, mert írtak komit az oldira és ez nagyon jól esett. Ezért el is készítettem még egy fordítást, ami már kész volt, csak le kellet időzíteni. Megérkezett a CD-m. Nagyon jó annyira tetszik, nem mintha nem lennének meg a számok, de azért egy eredeti CD mégis eredeti. Nagyon szeretem a SUJU-t, de azért mégsem ők a legnagyobb favok, nem tom miért. De, persze ugyanúgy szeretem őket. Ez semmin nem változtat, de tényleg mégsem ők a legnagyobb favok. Voltam én már útközben SHINee fan is. De rájöttem, hogy SM együtteseibe, nem nagyon szabad beleszeretni. Ezért most C.N. Blue fan vagyok. Bár még nem annyira, de azért haladok előre. You're Beautifult nem tudom ki látta már, de nekem nagyon tetszik. Kár, hogy csak 5 rész van kész, de ha minden igaz akkor lefordítom a 6. részét. Már csináltam egyszer ilyet. A BOF-el. Lilye-vel lefordítottuk. De, nem haladtam tovább, mert útközben már meguntam. Annyira húzzák vonják. 15 részig láttam. De nekem elég volt. Jó lehet, hogy most már befejezem, de nem fogom olyan nagy érdeklődéssel nézni. Igen aszem C.N. Blue mániás lettem. xD Nincs mit tenni ellene, majd elmúlik egyszer, valamikor... X"D Nos igen röviden ennyit.

Bye bye? Mmmm

Chu Chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése