2010. október 1., péntek

^^

Guten Abend!
Ma kicsit németesre fogtam a helyzetet, mert nem volt németem ma *éljeeeen!*
Voltam ma rajz fakultatívon, befejeztem a napraforgóm meg egyéb. Szünetben boltban voltunk, kb felvásároltuk az egészet. Annyit ettünk xD Jó volt a dolog. Titi, ő is jár rajzra és megtudtam, hogy ő is manga fan meg anime fan. Okoé, mondom én csak manga, de mindegy. Van neki a Bizenghastja. Ó, azt én, hogy imádom...3 részt adott kölcsön, abból már 2őt kivégeztem. Annyira jó, imádom az ilyen horroros mit tudom én miket...*_____*
Nem vagyok emos, de még ki tudja, mit hoz a jövő xD Am csak a hajam emos egy kicsit, mert nem fekete. De a vágása hasonlít hozzá. Imádom a feketét. Imádok fekete ruhában járni, mást nem is nagyon hordok. Nem az, hogy nem bírom magamon elviselni. Pl. a piros meg a kék. Ez a két szín amit még hébe hóba, de inkább a fekete és a szürke. A körmöm is fekete amikor csak lehet, de most mivel növesztem azért valamilyen színűnek lennie kell. De ilyen világos rózsaszín. Azt még elviselem, de a csak a körmömön. Ruhában nem veszem fel. Jah, meg a fehér. De azt is csak cipő, vagy pulcsi vagy gatya, de mint póló nem. Alig ülök a nagy gépnél mostanság...Szal nem is nagyon tudok fordítani. De a laptopra meg nem rakom fel a progit szal ez van sprite~ Na, ennyi lettem volna.

UI: Ma beszéltem egy kicsit Miyakoval, de van egy olyan érzésem mintha kerülne engem...Vagy nem? Nem tudom...:S

UI: FanSub tali november 1-7 valamelyik napon. Komiban jeli. THX

Bye bye

Chu Chuu.: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése