2010. október 31., vasárnap

Rákényszerültem...

Rákényszerültem, hogy blogoljak, mert mégis már elég régen írtam. Nem lennék igazságos az olvasókkal szemben, ha nem írnák. Tegnap este Haruval nyomtam a hülyeséget rendesen...xD Volt ott már mindenről szól, Odaát, Versailles...szóval minden. Kérdezi tőlem, hogy ha zombik támadják meg a várost, meneküljünk a temetőbe, végül is mennyi az esélye annak, hogy ott nincsenek? Megszólalok 50-50% xD Sokkal okosabb lett, hogy megszólalt a tudás xD Most azt hiszem, hogy mindjárt el is alszom itt helyben...Rajtam már semmi sem segít...Viszlát világ!!! Saynoara~

Már nincs sok hátra, lassan végez velem az idő is...Igen, ilyen vagyok ha fáradt vagyok xD Azt hiszem, hogy ma sok értelmét nem látom annak, hogy fel keltem. Maradtam volna a pihe puha ázsiai mintás lila takarómban...Nagyon nincs miről írnom, csak annyi, hogy szerdán reggel jön Miyako, azt ámen...Ki kéne pihenni magunkat addigra, vagyis valami olyasmit csinálni...,de akkor én nem érek rá itt blogot írni...Ugyeeeee? Neeee???? Oké, abbahagytam. Majd még írok!

Bye Bye

Chuu chuu: Raina^^~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése