2010. november 3., szerda

Teru fangörlizmus!

Guten Abend, vagy vegyétek annak aminek akarjátok!

Hoztam egy képet:

Hát nem gyönyörű????? De szerintem nagyon is az. Úgy imádom!
Megtámadott a Teru fangörlizmus! ez van, így jártatok sprite~
Nos, Miyako, mér úton van felém és úgy gondoltam, hogy ezért kéne egy kicsit blogolni is. Rengeteg minden történt velem, nem is tudom, hogy hogyan taglaljam, bár lehet, hogy egy kicsit uncsi is lenne xD Bár, nem tudom, hogy van-e a blognak olvasója. De, nem érdekel el írogatok én itt. Szokásom, hogy el szoktam lenni, dolgokkal. Oké, hagyjuk a sablon szöveget. Nagyon jó lesz a mai nap, érzem a zsigerzacskóimba. xD Oké, abbahagytam... Jézus, Miyako mindj itt van, fel kéne még öltözni is, meg hasonló dolgokat elvégezni xD Ez, jó, hogy csak most jut eszembe. Én arra leszek kíváncsi, hogy mit szól majd a falamhoz xD Ami kész akna mező. Tele van képekkel J-Pop, K-Pop és társai. jah meg van 1 Visual Kei is, a VERSAILLES!!! Igen, oké abbahagytam, ha megint jönnek majd Magyarországra, akkor tuti, hogy elmegyek. Csak kár, hogy ilyen késő szerettem meg őket. Nem, baj, bár én annak örülnék, ha FT Island jönne. Arra 1000%, hogy elmennénk, bár ki nem aki K-Pop rajongó? Csak az nem menne el, aki megbolondult. Igazam van? Szerintem teljesen. Oké, ennyi lennék már, mert tényleg fel kell öltöznöm. Tschüss minna~

Chuu chuu: Raina~ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése