2010. november 19., péntek

Rég volt..

Elég régen írtam már, sorry, de történt egy két dolog velem mostanság.
Jobban elfáradtam ezen a héten, mint bármikor máskor. Hihetetlen.
Oszt.társam bevallotta, hogy tetszem neki, szal a vérnyomásom az ott fent volt valahol magasan.
Most választ vár, de sikerült eldöntenem, hogy mit mondok neki, meg stb.
Majd, hétfőn, de úgy hiányzik, úristen...
Azt hittem, hogy meghalok, de nem..
Itt vagyok és virulok, még..
Reggel, összeestem, mondom, de jó.
Drága szívecském, meg folyamatosan engem bámult..
Rohadt idegesítő volt.
Szerintem, ő most izgatott, hogy mit mondtok, és tűkön ül, mint a fakír XD
Oké, ha már hülyülök az jó jel..
Nem?
Szentem de!
Viszont most megyek, lényegében ennyi volt az egész!

Bye Bye: chuu: Raina^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése