2010. december 4., szombat

Soul Eater

Hány óra? 17:40
Mi szól most? 1. Super Junior - Boom Boom
                      2.  Ka Mi Yeon feat. MIR of MBLAQ - Going Crazy
                      3. B2ST - Mytery
Téma: Soul Eater, Face Maker

Na, igen elérkezett ez a nap is, hogy ide is van időm írni. Aki követi az eseményeket az oldalon, az láthatta, hogy Haruhiko első műve is kijött. Jaj, de jó! A címe Face Maker. Arról szól, hogy van egy plasztikai sebész, aki az emberek arcát átműti cserébe csak a régi arcát kéri. Nagyon brutális. De, am nagyon jó.
Újra elkezdtem nézni a Soul Eatert. Még mindig egy nagyon pihent sorozat, már csak az Escaliburt várom, hogy felbukkajon. XD Az hatalmas egy fazon. Meg Kid is. :P Jah és Black Star. Istenem nagyon jó. Imádom ezt a sorit. Kész vagyok, már a grafikától is, mert amilyen színes közben meg orrba szájba ölik, vagdalják egymást. XD 13 éven felüliek és aluliak számára nem ajánlott. XD Valami ilyesmi érzésem van a dologból kikövetkezően. Ma egész nap a youtuben lógtam. XD Eunhyukot néztem, hogy mekkorát alakít. Ja és ezt most leszögezem, hogy tuti elmennék egyszer a suju-sokkal discoba. XD
Na mentem!
Byeeeeeeee: Raina~

Hány óra? 17:53
Mi szól most? Super Junior - Angel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése