2010. december 14., kedd

Az igazi élet

Nem is gondolkodtam ég soha azon, hogy milyen az igazi élet. Annyira burokban éltem. És én ott jól érzem magam. Nem akarok kibújni belőle még egy darabig, nem. Viszont valamilyen szinten érzem, hogy öregszem. Nem igazán szeretném, hogy ha olyan csalódás érne amitől teljesen megváltoznék. Mártival ma egész nap beszélgettem, meg beszéltem Antival is. Bár a végére tök másra érkeztünk, de igen beszéltem vele. Majd holnap meglátjuk, hogy hogyan érintette ez az egész beszélgetés. Mert kicsit rosszul esett, hogy egész nap egy szót sem szólt hozzám.. Nagyon fájt. Kíváncsi lesz, hogy holnap mit fog csinálni. Hát majd meglátjuk. Ja, meg Márti kérdezgette őt, hogy mit akar tőlem meg hasonlók.. Hát én tényleg kíváncsi leszek, hogy mit mondott neki. Majd még írok, ennyi lettem volna.

Pusy Pusy: Raina^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése