2010. december 18., szombat

A kém..

Nagyon rossz érzésem van. Nem szeretnék vész madárkodni, de valami nem lesz nagy oké. Holnap megyünk telefont venni. Ma nagy takarítás volt. Lent voltam apával kutyát sétáltatni. Soha nem gondoltam ,hogy ennyit fogok csalódni. Megígérte.. Akkor miért csinálta újra? Nem hiszem el, hogy ezt tette velem. Még most is meri azt mondai, hogy szeret? Nagyot csalódtam benne. Viszont nem tudok haragot tartani vele, mert annyira hiányzik. De, hátfőn amikor meglátom, lehet, hogy azt fogok érezni, hogy darabokra tépem. Közben, érezni fogom azt is, hogy mennyire szeretem? Nem tudok, vagyis nem vagyok benne biztos. Szeretném látni a szemén, hogy megbánta, de nem hiszem, hogy látni fogom. Hamarosan jelentkezem.

Bye bye: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése