2011. január 20., csütörtök

Akkor..

Hány óra van? 19:36
Mi szól most? Ilyen LEDApple zene XD meg NoveLis, MBLAQ - Stay, Crazy Love, HoMin - Keep Your Head Down, Untouchable - Jiggy Get Down,
Téma? A szerelmi életem (igen nagyon érdekes) XD

Nos, mivel leég régóta írtam. Megvan a telóm.. Hurrá. XD Barátom is van még nagyobb hurrá...XD
Halljátok, tegnap olyan jó volt..:P Egy darabon hazakísért és megálltunk és mondja, hogy mit akart még? Mondtam neki, hogy én tudom és odamentem és megöleltem. És akkor egy darabig ölelt még aztán egy picit hátrébb lépet. Mondja nekem: Tudod én nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni..
Jaj olyan jó volt..Bár még mindig ott állnék. Pénteken lesz mozi és azt akarja, hogy mellette üljek és ki fogom használni, hogy My Girlt nézek..XD Aki látta a mozis részt az tudja mire gondolok. :P No, ennyi lenne, majd próbálok most már sűrűbben gépelgetni.. THX a figyelmet. <3

Bye bye: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése