2010. november 7., vasárnap

Szünet OFF

Itt a szünet vége, de kár, igaz? Olyan gyorsan elment...Holnap egy TZ vár rám, meg egy felelet. Hurrá! Kedden, meg egy doga, szal ismét Hurrá! Igen Miyako haza ment, úristen, ne tudjátok meg, milyen hülyék voltunk, családfát írtunk nekem XD Mondtam oké xD Aztán egy építkezési vállalatot nyitottunk xD Siwon az igazgatója....Tego meg SeungHyun fát vágott, ilyet szólok kiegészítik egymást...xD Nem voltunk százasok az egyszer tuti. De péntek este mikor hazamentek anyujával kb én 5 órakor bealudtam és másnap reggel 9-ig fel sem keletem...xD Ma meg Tenshi-chan anyujának a szülinapját ünnepeltük. El voltunk ma is. Pfú, tanultam is már, de mondjuk még a nyelvtan valamennyire hátra van, de abból csak kedden írunk, szóval még holnap lesz időm átnézni. a Törit teljesen tudom, meg az irodalmat is, bár azt még át kéne nézni mielőtt anyának felmondom.De, még van estig idő. Addig még csinálom az oldit is. Bár, amíg a dizi nincs kész addig, szar az egész. De legalább a mellékleteket megcsinálom vagy minek mondjam. De  nem tom, hogy mi lesz. mert itt a blogspot.com-on nem igazán lenne jó, de még gondolkodom, hogy mi legyen...De, most megyek, majd még jövök! Sziasztok!

Chuu chuu: Raina~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése