2011. augusztus 6., szombat

HOT HOT SUMMER~

Ami a címet illeti, igaz. Tényleg elég meleg van. Mondom ezt én, aki a 28 fokban is takaróval a fején mászkál a lakásban..^^ Jóvan, na. Jövőhéten hétvégén megyünk haza. Mondjuk ott kicsikét félek aludni..Bármelyik pillanatban a fejemre omolhat a ház. Terveim szerint most részt fogok venni a családi életben. Ki kell takarítani a házat (van mit). Meg meglesem a kutyáim, mind a 4-et. Vagy már csak 3? Nem tudom nyomon követni..>< Meg fel kell rúgni a csirkéket..vannak ilyen elvégezetlen teendők..Ki akarok menni mamához a temetőbe. Holnap a nappaliban fogok délelőtt gépezni, majd a házimozi közreműködésével zenét hallgatok. Nem nekem kell levinni a kutyát, hurrá! *-* Chuichi hazajött ma. Végre. Nem tudtam fordítani. Mondjuk nem segített sokat. Erizawa vezetett rá a dologra..Majd holnap kérdezek tőle egy mondatot, mert azt nem értem. Aztán folytatom tovább. Aszem mindent leírtam, ha nem akkor majd holnap bepótolom, de most megyek csucsuzni, mert Raina álmos. Ja nem, mert jó zene megy XD akkor még írogatok kicsit XD Teretreretetere..~ elvagyok nem kell aggódni. :D Alright! Alright~~ Ryeowook szexi xd Mr simple..jó zene. nékem tetszik. és Eunhyuk *0* úristen na az milyen jó pasi. blow your mind~~ nem, nem csalom meg Minhwant meg Kevint. nem szabad. Dance~ Holnap megpróbálok lábikámmal táncolgatni valamit..Hátha sikerül. DE előbb fordítok XD aztán táncikálok. Be akarom fejezni már a 2. részt. Utána meg a Tumblingot. Mondjuk Miyu-val nem igazán beszélek, mert szerinte is lenéző vagyok. Karcsikának meg innen üzenem, hogy bekaphatja a faszomat! Mr. tökély "tudom, hogy utálsz meg lenézően szólsz hozzám stb." babám ha nem jönnél minden percben oda pofázni nekem, olyanról amiről halvány fogalmad sincs akkor nem beszélnék így veled. Én csak azt adom vissza, amilyen te is vagy. Ennyi. Lehet elmenni melegebb éghajlatra. Bye.
Na ennyi voltam XD
Chuu <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése