2011. július 2., szombat

SISTAR~~

Hiii~ Hiányoztam? Na,na,na? Tudom ám, hogy nem XD Miyu rámparancsolta, hogy blogolnom kell >___< Köszi, Miyu én is szeretlek ám innen <3 Na, de nemtudok miről írni, szóval osztani fogom ma az észt, juhéééé~ XD Nya, AMAF-ot aki nyomom követi, feltételezem senki XD nya mindegyu~ akkor nem írok az AMAF-ról...XD FTIsland koncit néztem *-* Oh, hogy MinHwant egyszer úgy letámadnám :P:P *egy kis perverzitás jön a mai napig nem funkcionáló agyába* Meg Hongki egy görény benne, ami mindegy de komoly az XD Jonghun elé beállt.. Viszont bazi jó segge van....XD haha~ De komolyan. Halál komolyan. Mondjuk Jonghun segge se rossz...viszont Seunghyuné viszi a pálmát XD Na szóval: JaeJinnek aaaa feje szimpi. Seunghyunnak a segge XD. Hongkinak a mindene. Szép is lenne, ha nem szeretnék semmit a drágámban...Nem, Hongkit szeretni kell..vagyis én szeretem. De komolyan..Csak közben MinHwannal szórakozok. XD Jonghunnak aaa a felsőteste jó..már amennyit láttam belőle... MinHwannak meg a karja.. Kicsit izmos a drágának.. :P folytatom a konci óta rá a nyálam..:P:P Wo Bin-t meg nem szeretem, olyan buzi feje van XD nem kell a hormonjai miatt bántani XD De arra jöttem rá azzal az eszes bucimmal, hogy Wo Bint szeretni kell, mert kilépett az FTI-ből. Ha nem lépett volna ki, akkor nem lenne Seunghyun, és drága Raina a falat kaparná..Szóval na, lehet érteni. >_< Mindegy én értem és kész. Hoztam új dizit~ Hehe FTI-s na vajon milyen is lenne...Miyu örülhet írtam, nincs miről írnom különben is dolgom van Luu-Q-val...na bye byecle~ Konkon~ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése