2011. július 3., vasárnap

RUMOR~~

Nyusz~Mizu? :P Huh, ma is FTI koncit nézek *-* I believe myself *-* utálom ezt a koncit XD Olyan nem jó benne a hangosítás meg tiszta uncsi. Szóval nemtudom..Fordítani kéne már, de annyira nincs kedvem hozzám..el sem lehet hinni. Meg majd Miyuval..Csak nem tudok ráírni XD az rejtély marad, hogy miért XD Ja igen! Rájöttem, hogy szeretem Jonghun-t XD vagyis csak a gitár szólóit. Azok olyan jók. Ma CSIRKE lesz az ebéd. MinHwan jössz hozzánk ebédelni? XD Kifejezetten neked készült XD Várlak, de ha lehet hozd a többieket is. Nemtudom, hogy fogunk elférni a szobámban, de sok kicsi kis helyen is elfér XD Nekem az egy álom lenne... *-* Ülve alszik mindenki XD én meg ahw *-* na már folyik a nyálam is. Micsoda gyönyörű álom is lenne az, hogy 5 pasi így beállít hozzánk ebédre. Gyertek fiúk XD Van elég kaja. Jaj! Anya kérdezi mit csináljon a CSIRKE mellé. Mondom: RIZST!!! :D erre ő: Vajon mit is...Kiköltöztetlek Koreába azt még meg is utálod a riszt XD mondom: á, nincs az az isten..de a költözésben benne vagyok, ha lehet az FTI lakására és Hongki szobájába, ugyanis külön szobája van meg Jonghun-nak is, azért mert Jaejin-t idézem: Ők ketten a legidősebbek..
Mondom én azt sem bánnám a Seunghyunnal, Jaejinnel és MinHwannal kéne aludnom.. *-* 3 legyet egycsapásra. :P >__< Na jó befejeztem XD
Jóklegyetek vagy mind1 XD
Chuuuuu~Kissu bye byecle~ KONKON~~~~ <3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése